jeenniferjoohansson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Jennifer - 30 augusti 2014 11:29

Nu har jag inte skrivit på jätte pga att jag inte haft någon lust och inget riktigt att skriver om.
Men denna helgen blev det att göra annat än att va med älsklingen, men det behövs det med så man inte är varje helg man måste juh såklart göra annat också. Men igår blev det att åka till sägnernas jag och mamma med några ifrån Buggie, det var verkligen jätte kul! Mycket god mat och jätte trevligt sällskap!
Idag blir det att vila upp sig för ikväll igen, för då blir det kräftskiva med Goa vänner!

Av Jennifer - 25 augusti 2014 06:54

Helgen har gått väldigt fort.. Skulle egentligen åka till Uddevalla men blev snabbt ändrat.. Tyvärr. Fredag så var det bara massa mys med älsklingen framför en film med chips.
Lördag, då var det en ganska lugn dag men senare på kvällen så hade vi fixat skjuts så det blev att fara iväg till sommarlands träffen i skara med hjärtat och Linis, syster som chaufför.
Söndag så var det bara att ta det lugnt njuta av den sista dagen på denna veckan med älsklingen vid min sida!

Av Jennifer - 21 augusti 2014 22:07

Att känna den känslan av glädje så man bara vill gråta och tacka denna läkaren som nu faktiskt har visat och förklarat för mej. Efter mycket fram och tillbaka så fick jag nu ett svar, hur det ser ut i min rygg, varför jag har ont, vad det är för skada egentligen, vad får jag, vad får jag inte göra? Äntligen en läkare som faktiskt tagit sig tid att förklara och visa mej hur det ser ut på röntgenplåtarna.
Så jävla skönt att äntligen fått träffa en läkare som faktiskt lyssnar på mej!

Nu ska jag få en korsett, träna och ta min värktabletterna när jag behöver det.

Av Jennifer - 21 augusti 2014 21:42

Då var första dagen avklarad, fick lämna tillbaka paddan idag då vi ska få datorer istället.. Det var mycket snack idag, men det brukar det juh va efter sommarlovet.

Av Jennifer - 19 augusti 2014 10:50

Nu är det verkligen inte långt kvar innan skolan börjar... Det känns både bra och tråkigt, känns som detta sommarlovet bara har sprungit iväg.
Men jag hoppas att tvåan nu blir bra och att man orkar med allt! Som jag har sett på schemana som har kommit ut så är det lååånga dagar, men jag hoppas det går bra och Jag orkar!
Men nu dom sista dagarna så ska jag bara ta det väldigt lugnt och njuta ordentligt!
Igår vara jag även på vårdcentralen och gick ny medicin för min astma så jag hoppas att den hjälper nu.

Av Jennifer - 17 augusti 2014 21:55

Torsdag så åkte jag till älsklingen, direkt när jag kom till honom så var det bara att lämna väskan hos honom och sedan åka vidare till hjulafton med en kompis till hjärtat.
På fredagen så skulle älsklingen upp och åka iväg till skolan, så jag vakna vid 10 tiden så jag gjorde mej iordning, åt lite frukost och vaknade till. Sedan gick jag och kollade med hjärtats lillasyster och kollade om vi skulle dra upp till stan för att köpa en ny laddare till mej, samtidigt som vi ändå var ute så gick vi så jag gick köpt en ny parfym. Sen gick vi bara hem och fick byta kläder pga att det spöregna när vi var påväg hem.. Men sen satte vi oss och kollade på en film i väntan på att dom andra skulle komma hem.
Lördag så fick jag vakna bredvid min finaste älskling, jag låg en stund och vände och vred på mej en stund men kunde ändå inte somna om.. Men men jag låg och väntade på att älsklingen skulle vakna. Ville inte heller väcka honom eftersom han hade gått upp tidigt hela veckan. Men det vara bara en helt lugn och skön dag.
Idag då så har vi för det mesta bara tagit det lugnt, jag har vart väldigt trött då jag inte sov så bra natten mellan lördag och söndag pga att jag hostade och hade svårt att andas.. Men vi åkte ut till hans syster en stund och drack lite kaffe, sedan åkte vi och hämta två leksaker älsklingen hade köpt.
Klockan gick väldigt fort idag.. Åkte hem vid 15.00 men hade velat stannat hos mitt hjärta.
Fick även ett jätte fint armband av älsklingen.
Men jätte skönt att ha fått träffa älsklingen efter 2 veckor hos mormor.

Av Jennifer - 13 augusti 2014 23:23

Ååh sista natt som man sover ensam i ett par dar! Äntligen efter mer än två veckor så ska jag äntligen få åka till min älskling och sova hos honom från torsdag till söndag. Som jag har längtat efter honom!!
Idag har jag inhandlat en spegel och lite smått och gott som behövs ibland, jätte nöjd med spegel och det andra jag har köpt idag!

Av Jennifer - 11 augusti 2014 22:24

Då var det måndag och jag fick en skön sovmorgon det var så skönt att vakna när man vakna.
Tårta bakad åt mamma idag också.

Presentation


Jag är en tjej på 17 år, som ska försöka mej på det här med blogg igen!

Här hos mej kommer ni att få läsa om mina vardagar, se en massa bilder, allt möjligt och så kommer jag lägga ut lite inspirations bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards