jeenniferjoohansson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Jennifer - 20 oktober 2014 10:55

Ja, som ni ser så har jag ändrat lite gär på min blogg. Tyckte att jag var tvungen att göra något eftersom jag inte är så duktig än på att lägga upp några inlägg, men som sagt jag hoppas att jag blir bättre på det snart så denna bloggen blir lite roligare att läsa.


Täkte att jag skulle skriv lite om allt möjligt, måste bara skriva om något så.


Känns som allt börja falla på sin plats, för någon vecka sedan så fick jag mina svar ifrån EEG och det visades vara bra så nu ska jag ÄNTLIGEN få börja övningsköra, som jag har längtat.

Tyvärr är min 4 veckors praktik redan gjorda, önskar att jag hade fått vara kvar där i några veckor till då jag trivdes jätte bra och ville verkligen inte sluta. Personalen var jätte trevliga och dom gav mej uppgifter som jag lärde mej av.

SÅ nästa gång så hoppas jag att jag får vara där igen, för jag vet att det finns så mycket mer att lära mej av dom.


Idag är det Måndag och det innebär att jag är ledig och att det är FIT-camp träning, men eftersom det är skola imorgon så kunde jag inte sova hos min syter så jag inte kan komma till skolan i tid. Så efter träningen så går jag till älsklingen och ska sova hos honom istället.

Och nu på morgonen så även fast jag är ledig så valde jag att gå upp ganska tidigt ändå för att få något gjort innan jag ska åka in till stan. Så det har blivit lite plugg nu på morgonen och lite fix här på bloggen och nu då ett inlägg. Men till bloggandet och pluggadet så är det såklart lite musik som gör det lättare.


Men jag ska la fortsätta att plugga så det är färdigt tills imorgon.      


Av Jennifer - 17 oktober 2014 09:37

usch nu var det ett tag sedan jag skrev här! Jag har nu snart haft mina fyra veckor praktik, jag vill verkligen inte sluta där! Jag trivs så sjukt bra, vill fortsätta att vara där och ha typ praktik 3 dagar i veckan.
Men men det har iaf vart 4 bra, roliga, underbara veckor så har vart värda att gå till!
Idag är det fredag som sagt och jag har en kort sista dag 11-16 jätte skönt men jag vill juh inte sluta där! Kommer sakna personalen och allt man kan gå och göra under dagen!
Men som sagt idag är det fredag och det betyder att älsklingen kommer till mej och är här under helgen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 17 år, som ska försöka mej på det här med blogg igen!

Här hos mej kommer ni att få läsa om mina vardagar, se en massa bilder, allt möjligt och så kommer jag lägga ut lite inspirations bilder.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards